Vacatures - Alphamedis

Vacatures

Key Account Manager FR/NL
(M/V/X)

Voor ons bedrijf Alphamedis n.v., dat meer dan 50 jaar actief is in het medische sector (stomamateriaal, incontinentie, intermitterende blaaskatheterisatie en wondzorg), zijn we op zoek naar een tweetalige Key Account Manager.

U rapporteert aan Bandagist & Nurse Manager België.
Ideaal gelegen in de regio Brussel, wordt er van u verwacht van door het hele belgisch grondgebied te reizen voor de prospectie van nieuwe voorschrijvers in het verzorgen van stoma’s en incontinentie.

Dankzij uw kennis van medisch materiaal, behoudt u onze bestaande partner-voorschrijvers en vertegenwoordigt u Alphamedis ook aan patiënten, zorgverleners en ziekenhuisinstellingen.

  • De markt onderzoeken en uw klantenportfolio ontwikkelen.
  • Het ontwikkelen van de verkoop op basis van vooraf gedefinieerde KPI’s aan apothekers en Home Care.
  • Het regelmatig rapporteren van uw acties en bedrijfsontwikkelingen.
  • Model Operation Standard / Process Internes toepassen en te doen naleven.
  • U hebt vergelijkbare ervaringen en beschikt over een algemene kennis van de gebruikte technieken, de apparatuur en de geldende wetgeving.
  • U onderzoekt de markt met helderziendheid en anticipeert risico’s en kansen.
  • U bent tweetalig Frans/Nederlands. Elke andere taal is een pluspunt.
  • Georganiseerd en rigoureus.
  •  U bent patiëntgëorienteerd, en beschikt over goede communicatie en teamgeest.

Wij bieden u een permanent en voltijds contract, met diverse voordelen.

Geïntereseerd?

Stuur uw CV en begeleidende brief per e-mail ter attentie van Nathalie Dubois, Human Resources Director: ndubois@alphamedis.be

Administratief bediende in facturatie
(H/F/X)

Voor onze firma Alphamédis n.v., al meer dan 50 jaar actief in medische hulpmiddelen (stoma, incontinentie, intermitterende catheterisatie en wondverzorging) in Alleur, zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor de facturatie.

U rapporteert aan de financieel directeur en neemt deel aan de goede werking van de facturatieafdeling terwijl u Alphamédis vertegenwoordigt bij patiënten, leveranciers en andere externe contacten.

  • Documenten ontvangen die nodig zijn voor facturatie en medische voorschriften controleren
  • Bewerken, afdrukken en verzenden van kwijtingsfacturen
  • Posten van inkoopfacturen
  • Genereren van orders
  • Creatie van artikels + prijsbeheer
  • Algemene statistieken
  • Aanpassing van de nomenclatuur
  • Correspondentie (wederzijdse afwijzing, follow-up van overeenkomsten, enz.) en archivering van documenten
  • Toepassen en waarborgen van de naleving van interne procedures / vigerende modelbedrijfsnormen
  • U bent in het bezit van een diploma secretariaatsopleiding, gelijkwaardig of met een boekhoudkundige oriëntatie
  • Je hebt minstens 1 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je spreekt perfect Frans. Nederlands is een pluspunt.
  • U bent bekend met MS office
  • Analytische en numerieke vaardigheden
  • U bent georganiseerd, rigoureus en autonoom
  • Je beheert prioriteiten en noodgevallen
  • U bent patiëntgericht en beschikt over uitstekende interpersoonlijke vaardigheden

Wij bieden een voltijds tijdelijk contract met de mogelijkheid van een vast contract met diverse voordelen.

Interesse?

Stuur uw CV en sollicitatiebrief uitsluitend per e-mail naar Nathalie Dubois, directeur Personeelszaken: ndubois@alphamedis.be